tirsdag 6. september 2011

Hverdagen er godt igang

Hverdagen er godt igang og det samme er høsten.

Det har vært ganske mildt ute i det siste, men

man merker at høsten er her med epler som høstes


og blader og trær som får flotte høstlige farver.


den skjønne dådyret ble kjøpt på Living ifjor, og lykta  er fra Nille

Idag er fridagen min og den har blitt brukt til rydding

og baking. Det var stas i heimen å komme hjem til

mamma'n som var hjemme og nybakte skillingsboller.

Ellers så ble det lekser og middagslaging.

Det gjør så godt med ivertfall en dag i uken som kan brukes

ekstra til huslige ting og en skikkelig middag.

Give Away

Bloggen Re-signert  har give away på gang og det er 2 vaser fra selveste Wik & Walsøe som loddes ut.

Jeg elsker designet deres og håper selvsagt at en av vasene blir min.

mandag 5. september 2011

Ny skrivebordslampe

Skoleguttene våre har fått seg skrivepult på rommene sine.

Vi håper at de der kan sitte å gjøre lekser uten bråk fra sine småbrødre.

Da måtte vi selvsagt til innkjøp av skrivebordslampe, kjøpt på Living.




Foreløpig er det kun C som har fått seg lampe og

jeg tror han er ganske fornøyd,

eller så kan det være at det er den nye luen han er så meget fornøyd med.

søndag 4. september 2011

storebror sitt rom

Vi har holdt på med oppussing av hus siden januar i år,
dvs rom bygd fra bunnen av.

Rommene som vi har laget har faktisk vært ferdige siden begynnelsen av
 sommeren men har liksom ikke fått blogget noe om det. 

Det er de to eldste guttene våre som har fått rommene
som engang var en garasje. 

Er så utrolig stolt av min fantastisk flinke mann som har jobbet
og stått på slik at våre gutter skal få seg egne rom.



storebror C er hekta på gult og disse kule hyllene fant vi på Living

Når man er er 10-åring som storebror snart blir så
har jeg ikke så mye innflytelse på hva som skal stå i hyllene.
Så det er ett herlig sammensurium av diverse.

to be continued........

fredag 2. september 2011

Høsting av epler

Vi er så heldige å ha epletre i hagen vår, faktisk to epletre.

Det er min kjære farfar som plantet de da han bygde huset

og det er så langt tilbake som i 1979-80.







Vi har masse epler men alikevel ikke nok tror jeg til å

få levert de inn å få laget eplemost. Jeg tror

det går ann, noen som vet?