søndag 30. januar 2011

Sjørøverkake

Bursdagsgutten bestemte seg for at han ville ha
sjørøverkake, og da ble det sånn :-)
Den er veldig enkel å lage, jeg brukte bare en langpanneform
og skjærte den til, og brukte sjokoladeglasur over hele båten.



Nicholas var helt imponert over at denne
båten var laget til han.





Som dere ser var han meget godt fornøyd med dagen sin.


Klem Helen




Barneselskapet

Barneselskapet til Nicholas gikk som en lek.
Det var stor suksess med Toy Story på bordet.
Valgte denne gangen ensfarget papirduk fra Nille
og det så mye bedre ut enn plastikkduk med Toy Stoy over det hele.



,



Masse flotte gaver ble det også på bursdagsgutten,
det var en meget fornøyd 4-åring som sovnet utslitt lørdagskveld.

Skal vise frem sjørøverkaken imorgen, akkurat nå skal jeg bare slenge

meg nedpå sofaen og slappe av med siste episode av Vampire Diaries.

God kveld til deg som er innom.

Klem Helen





lørdag 29. januar 2011

Nicholas 4 år ♥

For 4 år siden ble vi velsignet med en fantastisk flott gutt.


Vår skjønne lille Nicholas kom til verden ♥




Han var ikke helt planlagt men like velkommen var han.



Nicholas 1 år




Nicholas 2 år




Nicholas 3 år



og nå, er Nicholas endelig 4 år


Dagen har blitt feiret med barneselskap, vi

inviterte alle ungene på avdelingen hans og det var kjempkjekt.

Ungene storkoste seg med pølser i brød, gele, sjørøverkake

og godtepose med Pez figur, smarties og en liten godte eske.

Muffinsene forsvant i en fei. Skal legge ut noen bilder av kaken og

bursdagspyntet bord litt senere. Akkurat nå har vi nettopp hatt

pizzabakeren, og nå skal vi gjøre i stand til neste økt som er imorgen.

Ønsker dere alle en flott lørdagskveld.

Klem Helen


,

tirsdag 25. januar 2011

Lisbeth Dahl - Copenhagen

Da jeg nylig var i København var jeg innom en Lisbeth Dahl butikk.



For en lykke å finne en egen butikk med bare disse skjønne tingene.

Jeg kunne vært her inne i timesvis og kost meg.

Da jeg fremdeles er på sparebluss ble det ikke så mye på meg

men litt unnet jeg meg selvsagt.





Her i huset har det ikke vært noe tid til noe særlig blogging.

Hele forrige uke var vi syke voksne som barn og det var en seig influensa vi fikk.

Den hadde ingen planer om å slippe taket med det første.

Heldigvis er vi alle tilbake til skole, barnehage og jobb.

torsdag 20. januar 2011

Nytt spennende prosjekt

Franciska som har denne bloggen er i gang med ett super spennende prosjekt,
hun holder på å lage en interiørbok, det skal være en sommerbok
med vakre sommerbilder og inspirerende idéer.
Hun kommer til å ha med sine egne artikler
og i tillegg kommer hun til å invitere bloggere til å være med å bidra.
Gå inn på bloggen hennes og les mer.