onsdag 27. juli 2011

Det har vært noen fælt triste dager nå siden terroren
i Oslo og på Utøya. Mine tanker og tårer går til alle de døde,
overlevende og pårørende.

Jeg kommer aldri til å glemme 22.juli, og heller aldri til
å glemme hvordan dette fantastiske folket i Norge
har stått sammen i kjærlighet.

Heldigvis har jeg mine kjære nydelige gutter,
som tvinger tankene mine over på andre ting.
Jeg elsker denne fantastisk herlige bildeserien  av
vår eldste og yngste, får meg til å trekke på smilebåndet,
og til å felle tårer for dem som ikke har sine kjære rundt seg lengre.

Vi vet ikke hva morgendagen vil bringe, desto viktigere å ta
vare på øyeblikkene og si det lille ordet: gla i deg ♥ eller som minsten så
skjønt sier "lov u mamma"





søndag 24. juli 2011

Hvorfor?

Jeg er i sjokk,barna mine er i sjokk, verden er i sjokk.
Barna mine forstår ikke hvordan  ett menneske kan ha gjort dette.
Finnes det mennesker som er så full av hat ?

bilde fra weheartit

Vi ber sammen for ofrene, de overlevende og de pårørende.
Vi ber for vårt land, sammen skal vi komme oss gjennom dette
og denne uforståelige grusomme hendelsen skal gjøre oss sterkere.

skolesekk fra Nille

Vår kjære Benjamin begynner på skolen om en mnd.

Tiden flyr, jeg kan ikke tro at lille babyen min snart er skolegutt.

Han har fått seg penal, Playmobil agent står høyt i kurs her i huset.

Skoleklærne er ikke helt i boks.

Og selve ranselen har vi vært så heldige å få av Nille.



Nille har iår begynt å selge skolesekker med "god kvalitet til en god pris". Vi er en av 40 utvalgte som har blitt plukket ut for å prøve ut disse sekkene. Så langt har vi vært fornøyde. Det eneste skolegutten selv har å utsette er at han ikke er noe fotball fan. Så foreløpig sier han selv at han vil ha ny sekk.
Vi får se

fredag 22. juli 2011

i sjokk

Mine tanker går til alle involverte både i Oslo og på Utøy,
og ellers resten av landet.

Jeg er helt i sjokk og kan ikke tro at dette har skjedd med oss.

onsdag 20. juli 2011

Ny veske

Slangemønster er HOT.

Jeg kunne tenkt meg denne lekre vesken fra Michael Kors.