fredag 10. august 2012

god helg

Idag har jeg vært hjemme med en syk liten gutt som har spydd i natt, stakkars liten. Jeg har derfor hatt anledningen til å benytte meg av det fine været til å lufte sengtøy og vaske masse masse klær. Jeg har også fått tatt nesten hele helgevasken. Ganske deilig å få gjort dette slik at jeg får mer ut av kvelden. Har nå nettopp kommet tilbake etter å ha gått tur, og kan nå nyte resten av kvelden i sofaen med min kjære ♥


Denne sommeren har det vært utrolig dårlig på bloggefronten, men er mer aktiv  på instagram, også der under helenoggutta. Besøk meg gjerne der da vel:-)

3 kommentarer:

  1. God helg til deg også!
    Her holder jeg på å male det nye rommet til mellomste søster. Gleder meg til å bli ferdig med alt slik at vi kan begynne å innrede;-)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. God kveld!
    Stakkars liten :-( Håper formen er bedre og at dere andre slipper unna. Deilig å få gjort unna litt på dagtid da, håper du koser deg nå :-)
    God helg Helen! Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Uff spysyken er det værste. Vi har vel hatt den 4 ganger i år....
    Så god du har vært, her er helgevasken ikke tatt, og i morgen skal vi i bryllup, så den blir ikke tatt da heller...hehe
    Fin helg til deg!

    SvarSlett