onsdag 20. november 2013

enkel og god foreningsmat

Jeg gleder meg til å gå i forening, alltid koselig selskap og god mat, og vi er alltid så heldige at vi får servert dessert. Litt ekstra kos i hverdagen.

Jeg synes ikke alltid det er like lett å finne på noe når jeg selv skal ha forening, og som regel har jeg også dårlig tid. 

Forrige gang jeg hadde forening ble det servert ost og kjeks, veldig enkelt og veldig godt. Vinen ble utelatt da gjestene  kjørte. 




Imorgen er det faktisk foreningstid igjen, men da ikke hos meg. Gleder meg masse til å treffe gode venninner, spise god mat og snakke i munnen på hverandre, hehehe, slik  går når vi treffes omtrent kun en gang i måneden. 

2 kommentarer:

  1. Kjempekjekt å gå i klubb. Godt å spise og noen å skravle med:-)
    Ost og kjeks er både godt og lettvint♥
    Ha en fin dag :-)
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  2. Kjempekjekkt med klubb og neste gang kan du ta alkoholfri vin,da kan alle kjøre:))alltid kos å treffest!
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett