fredag 28. oktober 2011

Halloween igjen

 Ifjor hadde C Halloween fest for alle i klassen sin som var en stor suksess.
Hadde egentlig ikke planer om å gjenta dette da vi har altfor mange
prosjekter på gang og huset
står som vanlig på hodet.




bilder fra we heart it

Men før jeg viste ordet av det så hadde jeg sagt ja til nok en fest  (uten at min kjære mann var klar over det)
og plutselig hadde jeg invitert begge 5.klassene (som tilsammen er rett over 50)

Noen  vil nok si jeg er gal, men hva kan man si når min kjære sønn sier jeg er verdens kuleste mamma *ler*

Nå er det bare å hive seg rundt slik at det ser noenlunde presentabelt ut og ta ned kassene med Halloween pynt fra loftet.

Wish me luck

2 kommentarer:

  1. Det er viktig å være en kul mamma, så får man heller stå på litt ekstra:)
    Lykke til med forberedelsene og festen, blir sikkert knall!
    God helg!
    Klem E

    SvarSlett
  2. Du er mer enn god:) Og så begge klassene da!! Blir nok knallkjekt for ungene..Ida likte seg hvertfall veldig godt ifjor;) Lykke til!!!!

    SvarSlett