lørdag 21. april 2012

Frisørtid

Idag har har jeg endelig fått klippet håret mitt, og faktisk fått litt frisyre. 
Det kjennes helt fantastisk ut. Jeg og min søster var hos Nikita på Kvadrat 
hos en lærlig, og vi er begge veldig fornøyde.

 Hun forstod akkurat hvordan jeg ønsket å ha håret mitt, 
og er en av de få frisørene som faktisk får det til. Dit skal jeg absolutt tilbake!!


Som dere sikkert ser så er jeg ikke så veldig vågal når det 
gjelder håret mitt, men er veldig fornøyd med det slikt :-)


2 kommentarer:

  1. Så flott det ble! Tenker nok det må bli en frisørtime snart på meg også. Har mistet så utrolig masse hår etter fødselen at mister jeg mer blir jeg skallet;-)
    Ha en fin lørdagskveld

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin frisyre! En av tingene ved å være her i Florida er at håret mitt blir så mye mindre tørt og enklere å ha med å gjøre, siden luften er mer fuktig :) Nyter det så lenge det varer, snart skal vi hjem. Og takk for tips om teppe, Ellos har mye fint! Var det et langt og smalt teppe du kjøpte, eller finnes de også i bredere? Ha en super ukestart! Solskinnsklem fra Miami

    SvarSlett