lørdag 7. mai 2011

helt knust

Jeg er over middels opptatt av bilder. Jeg tar bilder omtrent hver dag av alt og alle. Kameraet har vært min faste følgesvenn siden jeg fikk mitt første kamera på barneskolen.

Om 3 dager fyller min skjønne Alexander 3 år. Jeg skulle finne frem ett bilde for å sette inn i avisen anledning dagen hans. Det var da frem med min eksterne harddisk og velge ett av de mange mange tusen bildene som ligger der inne. Jeg var litt i farten og tok feil kontakt og nå virker ikke min eksterne harddisk. Jeg er rett og slett helt knust. På den ligger livet til mine gutter dokumentert i bilder.

Jeg dro ut til min bror sent igår da han er veldig teknisk av seg men det manglet noe som vi må ut å kjøpe idag. Jeg krysser fingre og alt jeg har for at ikke bildene mine skal være tapt.

1 kommentar:

  1. Det tror jeg vil gå helt fint..kjenner den følelsen..Men tror nesten jeg kan garantere at det går bra..lykke til :)

    SvarSlett