søndag 12. juni 2011

Verdens beste bursdagsgave ♥♥♥

Imorgen har jeg bursdag.

Den beste bursdagsgaven jeg kunne fått fikk jeg på fredag.

Min fantastiske kjære mamma ble erklært frisk.





Hun fikk kreft for fem år siden, i 2006.

Det er det verste året jeg noengang har hatt

og da jeg ble 30 for 5 år det året visste

jeg ikke om jeg hadde en mamma etter sommeren.




Dette var en sykdom jeg hadde hørt om men

at det skulle ramme en av mine kjæreste

var for meg helt uforståelig. Dette året,

2006, var jeg hjemme i barselpermisjon med

vår andre sønn. En tid som bare skal nytes

men dette var ett år som jeg husker rent lite av.

Da hun var på sykehuset på fredag ble hun kalt for

en sensasjon. Hun hadde en fot i graven, og den andre

foten halveis i graven. Det er helt fantastisk

at hun overlevde, og hun er ett levende bevis på at

med viljestyrke og lyst til å leve så kan mirakler skje

Kjære mamma ♥ jeg elsker deg

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen!:) Og gratulerer med frisk mamma! Skjønner at det har vært en veldig tøff tid, sykdom hos dem man er glad i er det verste man opplever. Er så glad for at mammaen din er frisk igjen! Håper du får en strålende bursdag! Klem fra Heidi

    SvarSlett