tirsdag 19. juli 2011

Ålborg in the rain

Ålborg er en koselig by. 

Det var desverre ikke så mye vi fikk sett da vi hadde ca en halv time med opphold.

Vi måtte styrtspringe under tak og få kjøpt oss paraplyer. 

Da hadde guttene fått nok og vi måtte gi oss med hele byrunden (les:shoppingrunden) 





















Ellers var vi innom ett militærmuseum hvor både store og små (gutter) koste seg.
Her fikk de sitte i tengs og se på fly og brannbiler. Min mann er over middels opptatt av krigshistorie og kunne vært her i timesvis. Vi reiste også til Regnskogen i Randers og dette var virkelig kjekt, vi storkoste oss, men kameraet jeg gikk  selvsagt tomt for batteri, se her om det virker interessant.

Nå skal jeg ikke plage dere med ferien vår, men dette er faktisk litt greit å skrive ned for min egen del. Jeg bruker nesten bloggen min som en dagbok til tider, og selvsagt ekstra kjekt når noen orker å lese om mine barn, interesser, reiser og hverdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar