mandag 14. juni 2010

Mad Muff Pie

I anledning bursdagen min igår hadde vi mad muff pie, laget av Oreo kjeks. Jeg må bare dele oppskriften med dere her, og anbefaler dere virkelig til å prøve den, smaker sinnsykt godt, en skikkelig kaloribombe hihihi


2 pk oreo sjokoladekjeks, fin hakkes/knuses
2 pk philadelfia ost naturell og 400 melis piskes sammen
nesten 1 pk ferdig vaniljekrem, blandes oppi


så pisker du 1 liten kremfløte, som blandes sammen med den andre kremen.
Legg lagvis krem og oreo kjeksen i en skål, start og avslutt med oreo kjeksen.



Kan lages kvelden før.
Anbefaler dere virkelig å prøve den, lover dere at den kommer til å falle i smak.
Nå skal jeg kose meg med restene selv om jeg virkelig ikke har godt av det hehehe
klem Helen

6 kommentarer:

  1. Å hørtes farlig godt ut...godt du ikke hadde laget det når jeg var innom:)

    Går det bedre med ungene?

    Klem♥

    SvarSlett
  2. Ei jeg kjenner brukte en blomsterpottelignende skål, og puttet et par roser oppi som pynt. Ingen forsynte seg før hun sa i fra at det var dessert! *ler*

    Jeg pleier forøvrig å bruke max 200 gram melis, da blir den ikke så søt. :)

    SvarSlett
  3. det skjedde med meg på 30-årsdagen, wenche gjorde det hehehe

    SvarSlett
  4. Hei hei,
    Så hyggelig at du vil være med på min give-away! Ønsker deg en strålende dag der du er !
    Klem fra Solveig

    SvarSlett