fredag 9. mars 2012

Helgens

rengjøring er unnagjort og for en herlig følelse. 
Mannen kom hjem fra jobb og ble en smule stresset 
over konen som ikke kunne sette seg ned fordi hun bare måtte
vaske litt, legge sammen litt klær, sette klær på plass osv, hihihihi

Jeg må bare vise dere hva som skjedde da jeg skulle vaske vekk en vanskelig flekk på kjøkkenbenken. Jeg sprayet på med den nye "miljøvennlige"Jif universal "lemon of sicily", lot den ligge lett for å lettere kunne tørke vekk flekk,Jeg ble kjempeoverrasket da malingen fra kjøkkenvinduet følgte med kluten????Har dere hatt denne opplevelsen med Jif? jeg har i mange år brukt Jif kjøkkenspray, og det er absolutt ikke første gangen jeg har sprayet på litt ekstra for å få vekk vanskelige flekker men jeg har aldri opplevd dette før.


Dette betyr jo at vinduet må få seg en strøk hvitmaling, og det trengte, men litt irriterende over at ett miljøvennlig rengjøringsmiddel er grunnen. Iløpet av helgen satser jeg på at vannkoppene er ute av hus og at hverdagen returnerer. God helg til dere alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar