tirsdag 28. mai 2013

Valgets kvaler

Endelig har Bolia 50% på sofaen jeg ønsker meg, 
 
Jeg kan ikke vente med å få Seville Hjørnesofa inn i stuen 




Jeg ønsker meg en grå sofa, men hvilken nyanse?




og ikke minst, hvilket stoff skal jeg velge? 



Ikke lett dette her. Grånyansene er ganske like, men stoffet er 
annerledes.Må nok ta turen innom Bolia for å se nærmere. Ser
sånn frem til å få ut den slitte gamle mørke sofaen ut av huset.

Nå nærmer det seg også bloggtreff på Haugalandet,
gleder meg så mye til å treffe kjente og ukjente fjes.
Må samtidig innrømme at det er med skrekkblandet fryd,
og sommerfugler er det masse av i magen min. 

Antrekk for anledningen? har ikke peiling
men tenker at det blir kjole og høye hæler,
alltid kjekt å pynte seg!!!


2 kommentarer:

  1. Jeeei! Vi har 3 seville sofaer i huset. En hjørnesofa som er ca som en av de i midten og 2 mørke i hovedstuen. Greit med en slik farge du viser, fordi "støv" viser ganske godt på de mørke. Lykke til med valget!
    Kos deg på treff, hils :)

    SvarSlett
  2. Så nydelige sofaer dei og rekne med du finner ein du liker og så flott når det er salg:)
    Så spennende med bloggtreffet,blir så kjekkt !men kvir meg og:)

    Sees der!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett