mandag 19. august 2013

1. skoledag

og vi har nå tre av fire gutter på skolen. 
I år har vi en 7.klassing og en 3.klassing, og
veldig spennende da vi også har en 1.klassing.  
Det er ett  veldig spennende år vi har i møte. 


Det er en veldig stolt og rørt mamma som nå har fått guttene i seng, 
og kan se tilbake på en veldig kjekk og spesiell dag. Tenk, nå har vi 
kun en barnehagegutt igjen som er superstolt av å være en del av 
skolegjengen. Neste år er det hans tur og da har vi alle fire på skolen. 




utrolig stolte foreldre med 1.klassingen sin


Se her har han funnet plassen sin, sååå stolt


1.skoledag er nå over og lille gutten min sitter
 igjen med masse nye inntrykk og glede 
over at han nå endelig er skolegutt







Jeg kan omtrent ikke tro at guttene mine er blitt så store,
Jeg husker godt 1.skoledagen til Christopher og det er 
vitterlig nok 7 år siden, og Nicholas var baby, var ikke det få år siden?

5 kommentarer:

  1. Så herlige bilder!

    Fin ukesstart!
    Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
    klemklem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med skolegutt, så spennende :)
    Kjempefine bilder har du fått tatt også :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Så flotte gutter!:)
    lykke til med oppstarten;)
    klem nina

    (savner fremdeles adressen din med tanke på nøkkelhuset du vant....)

    SvarSlett
  4. OMG for någen nydelige bilder Helen!
    Kjekt å høre at han koste seg i går :)

    SvarSlett
  5. Nydelige gutter du har. Gratulerer med 1. klassingen. Det er stas. Håper dere får en fin helg!

    SvarSlett