fredag 7. februar 2014

Godteposene er klare

Imorgen skal 7-åringen feires med barneselskap 

Temaet er svart og hvitt,  og han har ikke protestert. 



Godteposene bestilte jeg fra min gode venn Ebay, og 

heldigvis kom de tidsnok til festen. 




Nå er jeg i full gang på kjøkkenet og skal 

trille ut skillingsboller. Dette er faktisk 

en  hit i barneselskapene så hvorfor ikke. 

Kake har jeg bestilt hos ei kjempeflink 

venninne, den skal dere få se senere. 

Ønsker deg en fin fredagskveld. Klem fra Helen

8 kommentarer:

  1. Å godteposer helt i min stil♥
    Masse lykke til♥
    Neste helg har eg 9 og 11 åring, har kjøpt meg fri på lekeland*kremt *
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  2. Hei Helen :)
    Tusen takk for alltid så koselige
    kommentarer inne hos meg...
    - du er bare fantastisk ♥
    Skjønne gutter du har, og så
    ønsker jeg deg og dine en flott
    dag i morgen og gratulerer så
    mye med 7-åringen ♥
    Hipp hurra ♪♫.♫..♪♪.♪. Stor
    klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Kjempe stilige poser! De kan en jo bruke til mye... ;-) Lykke til med selskap og God helg :-)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  4. Tusemn takk for fine ord på bloggen min! De varmet!!:-)
    Masse lykke til med gutteparty i morgen!
    GOD HELG!!:-)

    SvarSlett
  5. Kjempefine poser! Masse lykke til med feiringen!

    Klem

    SvarSlett
  6. Flotte poser:)lykke til med feiringen:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. SÅ TØFFE POSER
    HÅPER DAGEN VAR SUPER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Så koselig, håper han får en minnerik dag:) jeg har en 7 åring som skal feires neste mandag;))) ha en fin uke. Stor klem Ann Elin

    SvarSlett