lørdag 15. mars 2014

fint vær må nytes

Det er ikke for mange dagene vi har hatt med skikkelig fint vær, så de få dagene vi får må utnyttes. Jeg går ikke langt alene med guttene da jeg nylig hadde en skikkelig fæl opplevelse som har satt sine spor hos både meg og guttene, men i nærområdet kan jeg gå. 










Jeg går omtrent ikke noe sted uten kameraet mitt så da 
blir det som regel ett lite bilderas etter slike små 
utflukter. Ønsker dere en kjempefin lørdag, stormen 
har gitt seg og det er foreløpig oppholdsvær. 
Ser ut til at det kan bli en fin dag. 

Klem Helen 

7 kommentarer:

  1. Flotte gutten din :)
    Sitter på jobb selv, og kjenner eg skulle veldig gjerne gjordt noe familieting idag.. Herligt å våkne opp til fint vær, for sånn det var i går er bare pyton :(
    Ha en fin fin dag :))
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  2. Koselige bilder av gutten din! :) Det er deilig å ha et glimt av vårfølelse.) Det er bare å glede seg og nyte hver dag vi har! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Uff så forferdelig det hørtes ut med den opplevelsen. Ikke bra. Men så fine gutter du har og for en fantastisk dag i dag! Er virkelig country inn? Kult hihihi! ;)

    SvarSlett
  4. Me encanta tu bloc ha sido un placer visitarlo, te invito a mi blog, y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    SvarSlett
  5. FINE BILDER AV FLOTTE GUTTER
    UFF IKKJE KJEKT Å LESE
    AT DERE ER BLITT SKREMT SÅNN
    ØNSKER DERE EN FLOTT UKE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Fine bilder av kjekke gutten :)

    klem

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder:)
    Nydelig gutt ♥

    Så dumt og høre om ekle opplevelser, dumt npr slikt skal gjøre at man ikke kan gå akkurat dit man vil...:(
    Men godt dere har fine steder og være på uansett da:)

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett