onsdag 7. mai 2014

Dagens hårtips

Jeg var nylig i New York og måtte selvsagt innom Victorias Secret. 
De har fått shampo og balsam inn i sitt sortiment siden sist jeg var innom og da ble det med meg hjem i kofferten. 



Har nå prøvd dem en måneds tid og jeg liker veldig godt at de skummer så godt. Om jeg skulle ha noe å utsette er at de lukter sterk parfyme. Skulle egentlig trodd at shampoen og balsamen da tørket ut håret mitt, men det gjør den altså ikke. 

De kan absolutt anbefales, 
funker kjempebra, ivertfall på mitt hår.

2 kommentarer:

  1. Hjelper jo på med kul emballasje og ;)
    Drømmer og om å få reise til NY♥
    Fin kveld til deg :)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  2. Satser på å få reist til Usa neste år en gang. I år er første gang på 6 år jeg ikke har vært der! NY er jo så deilig by :) Men tror nok det blir en litt varmere sted om vi drar dit igjen...
    Det skulle vært Victorias i Norge og, men kanskje derfor det er ekstra gøy å gå der, hehe.

    SvarSlett