tirsdag 23. mars 2010

N og A sitt rom

,Min kjære har dratt til Oslo på noe møter og jeg er hjemme alene med 4 gutter som elsker å drive sin mor til vanvidd. Det gjør det ikke bedre at vi har brukt hele helgen på tapetsering og maling av rommet til Benjamin. Dvs at hele huset står på hodet, omtrent alt som var på hans rom står nå i stuen og hele gangen flyter. Jeg blir sprøøø. Har brukt mesteparten av ettermiddag/kveld til å vaske og rydde litt. Har t.o.m malt en omgang på taklistene på rommet hans. ,
Som jeg nevnte i ett tidligere innlegg begynnte jeg med oppussing av rommet til Nicholas og Alexander. Det ble malt hvitt og jeg er kjempefornøyd med egen innsats.

Denne hyllen var trehvit og den har ligget på loftet i ett par år nå. Mannen synes jeg sparer på alt for mye men jeg har nå klart å overbevise han om at noe faktisk kommer til nytte.

,


Jeg har i hele høst vært på jakt etter tallerkenhylle. Denne hyllen fant jeg til slutt og jeg betalte hele NOK 100,- Ett kupp spør du meg. Den var mørke mørke blå da jeg kjøpte den og den så ganske så svær og ruvende ut. Etter ett par omganger med hvitmaling er den blitt kjempebra.




Jeg har enda ikke fått alt på plass her inne, men det begynner å komme seg. Foreløpig står sprinkelsengen ganske malplassert inne på rommet, og nå gleder jeg meg til minsten slutter å bruke den.

1 kommentar:

  1. Så koselig! Har veldig lyst på en sånn bokhylle til barnerommet vårt og.

    Her driver vi og pusser opp gangen for tiden. Oppussingsprosjektene står i kø, så det mangler ikke på ting å ta seg til.... Men deilig når det er gjort:-)

    Klem

    SvarSlett