tirsdag 15. november 2011

sofakroken

Jeg er så utrolig klar for en total utskiftning i stuen. Alt må gjøres noe med. I første omgang så må ivertfall veggene gjøres noe med og da mener jeg ned med tapet, sparkling, pussing, sparkling, pussing for deretter å males. Egentlig så har vi en veldig fin tapet og gråfargen er ganske perfekt men problemet er at vi har hatt den samme nå i ca 10 år. Jeg er bare så utrolig lei av den. Ellers så har jeg lyst å bytte gulv, tenke seg til ett lyst fantastisk flott gulv. Drømme, drømme.....




Møblene kunne jeg også tenkt meg å bytte ut. Da bør jeg vel kanskje ikke nevne at jeg kjøpte nytt salongbord og skjenk for ca ett år siden. De er kjempefine, men jeg har hatt dette mørke siden jeg flyttet for meg selv. Vi husker vel alle Bombay møblene som var superpopulære?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar