mandag 2. januar 2012

London

I høst var jeg så heldig å vinne en tur for 2 med Norwegian, kanskje går turen til London ♥ Sist jeg var i London var sommeren 2003, synes kanskje det er på tide nå. Imens kan jeg drømme om London og de kjekke shoppingatene ved å se på dette kule lerretet som jeg kjøpte på Primark i Aberdeen nå rett før jul.
,
Allerede nå til helgen skal jeg ut på reis, da står julebord i København på tapetet. Ellers så skal hele familien avgårde til Orlando i sommer. Planleggingen er i full gang og tips mottas med takk :-)

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år kjære du!
    Herlig med så mange reiseplaner i det nye året.
    Har en god del reiseplaner jeg også, så gleder meg veldig til det:)
    Klem E

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg og dine! Takk for koselig kommentar i bloggen min, det setter jeg stor pris på :) Jeg var visst også i London sist i november 2003, med andre ord på tide med ny tur ;) Men først håper jeg også på Florida-tur til våren, Miami pleier være vår "base", men da blir det sikkert også en svipptur til Orando, siden lillebror ikke har opplevd Disney World ennå og storesøster vil veldig gjerne tilbake dit :) Ha en fortsatt fin første uke i januar! Klemmer

    SvarSlett