torsdag 5. januar 2012

kveldsrituale

Etter at vi har fått det nye badet er det en fryd å være der.
Lyst, lekkert og nydelig.

Jeg har også blitt superflink til å rense huden morgen og kveld. Nå tar jeg meg faktisk tid til å ta vekk sminken.Jeg vet det er utrolig viktig men det har liksom ikke blitt gjort,og med det gamle badet ville jeg helst ut derfra i en fei. 

Jeg har prøvd  Este Laudeer sin "Perfectly Clean, splash away",
og er absolutt ikke fornøyd med den. Den gjør fjeset mitt seigt,
 slik at istedenfor at hendene glir over fjeset, sitter hendene
omtrent igjen.Jeg fikk min søster til å prøve den,
 og det samme skjedde med henne. 
Noen som har noe bedre å anbefale så blir jeg glad for det.

Etter at fjeset er vasket og sminken fjernet bruker 
jeg Este Lauder sin facial toner som jeg er meget fornøyd med.

Til slutt bruker jeg Este Laudeer sin nattserum
 og avslutter med nattkremen, og øyekrem.


Når jeg våkner neste morning så er huden min som silke.
 Disse produktene gjør underverker og er absolutt til å anbefale.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar