tirsdag 31. januar 2012

marshmellows på pinne

Jeg er veldig glad i marshmellows og til bursdagen til Nicholas prøvde jeg meg på en ny vri.

Du trenger:
- marshmellows
- sjokolade (jeg brukte melkesjokolade)
- strøssel
-  grillpinner i tre (vet ikke helt hva de heter, men dere vet kanskje hva jeg mener)

Det er bare å smelte sjokoladen, tre en marshmellow på pinne, og dyppe den i sjokolade. Deretter kan dere strø på ha dere ønsker egentlig. Selv valgte jeg flerfarget strøssel. Dette var nam nam, både for store og små, stor suksess.



4 kommentarer:

  1. Sånne har jeg også lyst til å prøve meg på. Ser kjempegodt ut, og det er ingen ulempe at de er lettvinne også. ;)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  2. Sånne har jeg også lyst til å prøve meg på. Ser kjempegodt ut, og det er ingen ulempe at de er lettvinne også. ;)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Nammenam...ser kjempegodt ut, og enkelt å lage. Dette skal jeg prøve:) Så flott at du deler:)

    Ønsker deg og dine en super helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett