lørdag 25. februar 2012

sparkling og maling

Denne uken føler jeg at jeg har vært mer hjemme 
enn på jobb pga vannkopper i heimen.
 Dette har ført til at jeg har hatt mer tid til å irritere
 meg over tv-stuen vår som er full i gipsanker 
og en ett gulv som er oppskrapet og fælt. 

Dette har selvsagt ført til ett lite kaos. 
Ut med alt fra tv-stuen og sparkling 
og maling, og ikke minst vekk med 
det gamle gulvet. Det har med andre
 vært en travel uke med maling og vannkopp gutt. 

tv-stuen etter noe sparkling. legg merke til gule karmer rundt vinduet.


her er veggene nymalte og vinduskarmene ser mye
bedre ut ett noe hvitmaling. 

Vi har denne gangen prøvd Lady Pure både på vegger og lister. 
Fargen Chi ble valgt, og den er lys og fin. Men er litt usikker på om 
jeg merker noe særlig forskjell på denne og vanlig Lady??
Noen som har noe erfaring, det kan være pga fargen vi har 
malt med, eller fordi jeg ikke legger helt merke til det enda 
da alt står på hodet her inne. 

Ellers så ser dere kanskje at vi har kjøpt inn parkett, 
den skal legges imorgen.  Gleder meg masse til å få 
tatt i bruk dette rommet igjen. 

Ønsker dere en fin lørdagskveld, skal nå vie oppmerksomheten 
min til de skjønne småtassene mine. Vi sitter hele gjengen og ser film
og koser oss med smågodt og popcorn.  

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se det ferdige resultatet, blir nok kjempeflott!
    Vi malte også med Lady pure men i fargen eggehvit. Du ser best resultat når du maler i en litt mørkere farge har jeg hørt.

    Ha en fin fin kveld

    Klem

    SvarSlett