lørdag 19. januar 2013

ny kjøkkenhylle

Helt ny er den vel egentlig ikke.  Den har stått en stund  på kjøkkenbenken før den ble hengt opp, og da vi først skulle få den opp på veggen fant jeg ut at jeg hadde kjøpt feil farge.



 Da den rette hyllen omsider kom i hus, ble den også stående på benken før den kom seg opp på veggen. Men opp kom den, og her blir det byttet ut titt og ofte. Ivertfall nå som stuen er ett katastrofeområde. 




Jeg har vel egentlig funnet ut at ei hylle på kjøkkenet er litt lite. Kunne veldig godt tenke meg ei stringhylle. Godt jeg har bursdag om noen måneder, der står den på ønskelisten,så fikk jeg sagt det også. 

De kule skålene hadde jeg omtrent glemt ut. De fikk jeg i vervepremie i ett blad for lenge siden. Når man ikke vet at man har sånt liggende i skapet er  det ett bra tegn på at det trengs en skikkelig opprydning. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar