onsdag 6. februar 2013

På isen

I januar hadde vi ett fantastisk vintervær med klink is og blå himmel. 
Disse dagene fikk jeg desverre ikke den glede av å nyte skikkelig da jeg har 
vært syk av og på i tre uker. Det hele toppet seg med en fæl bihulebetennese. 


en dag fikk jeg ivertfall sammen med guttene mine og da 
tok vi turen opp til Frøylandsvannet.  


Det var helt fantastisk flott.


 klinkende klar is uten snø.



 Det eneste som manglet var egentlig grillmat og skøyter.


Håper få flere slike dager nå som jeg endelig er blitt frisk. 
Heldigvis har ikke guttene mine blitt smittet.

Ellers håper jeg at jeg snart får vist frem min snart nye stue. Her står fremdeles
ganske mye hodet. Det er ikke så mye som er blitt gjort når jeg har vært syk, men nå
jobbes det på spreng omtrent hvert ledige øyeblikk. Er så lei av å bo i rot og støvpuss. 

1 kommentar:

  1. Så godt å høre du er bedre! Mye sykdom som har herjet etter jul:( nydelige og stemningsfulle bilder! Ser ut som om guttene koste seg:) lykke til med oppussing, og god helg! Klem Nina

    SvarSlett