lørdag 5. mars 2011

Gi mer litt mer timer i døgnet

Tiden flyr ifra meg føler jeg.

Det er så mye jeg skulle ha gjort.

Skulle ønske jeg hadde

mer tid sammen med guttene mine,

mer tid til kos sammen med min kjære mann.

Mer tid til familie, det være både foreldre

søsken, svigers og mine kjære nevøer og nieser.


Mer tid til å pleie vennskap og ,tid til både hobbyer,

trening og ikke minst mer tid til

å holde huset mer ryddig og pent hehe.






Tenk så herlig å ha tid til alt man burde skulle ha lyst til å gjøe. Døgnet trenger mer timer.

Ikke at jeg klager, jeg nyter det livet jeg har hvor enn travelt det måtte være.

Det er alltid ett par ting eller to som kunne vært annerledes

men man gjør det beste av ting som de er.

Man tar oss vel tid til det aller viktigste men man må ikke

glemme å bremse ned og slappe av innimellom.

Man kan ikke få med oss alt.

Vi har det som dere sikkert forstår travelt for tiden.
Vi holder på med en evinnelig oppussing og det går sakte men sikkert fremover.
Til akkurat dette prosjektet så kunne virkelig døgnet trengt flere timer.
Heldigvis går det mot lysere tider og det merkes allerede.
Helt herlig

Nevnte for snart en uke siden at jeg hadde kjøpt meg noe som har stått på ønskelisten min ganske lenge nå. Endelig er den min. Det er den utrolig lekre vasen fra Wik & Walsøe. Er den ikke flott?

Nå skal jeg slenge meg nedpå litt og bare nyte lørdagskelden, håper dere gjør det samme.

Klem Helen

5 kommentarer:

  1. Javisst vill man ha mer tid ibland :)


    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter........
    redan mängder med fina bloggar..
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  2. Helt sant Helen, vi skulle vel alle ønsket oss litt flere timer i døgnet...slik at vi kunne ha mer tid til alt vi vil gjøre. Men da hadde vi nok vært enda mer slitne en det vi er nå ;)

    Bare bitte litt misunnelig på den vasen, den er nydelig♥

    Klem♥

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg. Skulle gjerne hatt minst 30 timer i døgnet:)

    Ha en super dag:)
    W

    SvarSlett
  4. Har en award til deg:)

    W

    SvarSlett
  5. Heisann:)
    Kjenner meg så alt for godt igjen i de ordene der ja...døgnet har aaalt for få timer.
    Titta innom bloggen din, og synes du har en flott og kreativ blogg. Legger meg til som følger jeg:)
    Den vasen fra Wik & Walsø er bare helt skjønn, har lenge vært på ønskelisten min.

    Ønsker deg en flott uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett