torsdag 6. juni 2013

Drømmehjem

Forrige helgs bloggtreff var bare helt utrolig gøy,
og herlige Karianne med bloggen mitt-sitt åpnet 
hjemmet sitt for 50 bloggerinaer. Og jeg kan 
ikke si det nok, for ett hus for ett hjem 
og ikke minst for ei dame.





Jeg tror nesten dette må være betegnelsen 
ett drømmehjem.Det var nesten litt nedtur å 
komme hjem til hytta mi,hihihi. 

Min kjære mann begynner å 
bli litt lei av at jeg snakker så mye
om huset til Karianne, hahaha




Hadde jeg bare hatt plass til å ha min 
brudekjole stående på soverommet, sukk ♥ 








Håper du har kost deg med en liten 
tur hjemme Karianne sitt flotte hus
for det gjorde virkelig jeg :-)

1 kommentar:

  1. Bloggtreff er alltid gøy!
    . . Og det hjelper på når hjemmet er så vakkert som dette. :)

    Takk for at du deler med oss <3

    Ha en herlig uke!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett