tirsdag 4. juni 2013

Heldige oss

Jeg har enda ikke helt kommet over hvilken 
kjekk bloggfestjeg har vært så heldig å få 
være en del av. Sitter igjen med masse
inntrykk og nye bekjentskap, og for all del må 
vi ikke glemme de fantastiske goodiebagene, 
og de var det ikke mindre enn fire av.



I denne kjekke Uashmama'en var det 
flere kjekke ting, blant annet:

ett helt nydelig skjerf og øredobber, fra Kristine Vikse,
oppvaskkost, oppvaskhåndkle og børste, fra Ib Laursen
lyslykt bolle fra Leve serien, levert av Wiik Walsøe
Boken Ønskelisten av Gregoire Delacourt, fra Aschehoug
Leppepomade fra Burt's bees
Plumbo clean fettløser, fra Krefting
Boligpluss
bladet Henne, fra Aller
pose fra Uashama, fra Bruno's interiør
sugerør, fra Festfabrikken
lampe fra Clas Ohlson
såpe fra Tine K Home
og servietter fra Palma for å nevne noe.





Vi var også så heldige som fikk 
goodiebag fra CrushConsept

bilde lånt av Maja, Fabelaktige

og fra Amundsenspesial fikk vi 
ikke mindre enn to goodiebag'er.


bilde lånt av Maja, Fabelaktige

WOW, jeg har ikke ord. Helt fantastisk hva Karianne og Maja 
har prestert siden januar,dere er virkelig helt utrolige !!!

Jeg var forresten en av de heldige vinnerne
av loddtrekningen, hva jeg vant kan jeg
vise en av de nærmeste dagene. 

3 kommentarer:

  1. For ein magisk kveld :)
    Kjekt å treffa deg igjen.
    Me er heldige ja, tenk at me fekk SÅ masse !
    Fantastisk kjekt å helsa på alle dei kjekke bloggerane, skulle bare hatt meir tid til å prata, kvelden gjekk såå fort ;)

    Gler meg allerede til neste treff!
    Klem Birgit

    SvarSlett
  2. Ja vi var utrolig heldige. vi fikk i både pose og sekk:) Katrine

    SvarSlett
  3. Åjåj..jeg blir jo bare bittelitt misunnelig når jeg ser alt dere har fått (oppleve) :)

    SvarSlett