mandag 28. oktober 2013

plutselig tilbake

Jeg ser det er litt lenge mellom innleggene men tiden 
strekker ikke alltid til. Det er travelt å være firebarnsmor, 
og nå spesielt når vi har tre på skolen og en i barnehagen. 

Det er lekser og aktiviteter på ettermiddagen. Misforstå meg riktig, 
jeg klager egentlig ikke, synes det er bra at guttene  går på fotball, 
innebandy og idrettskole, og for all del alle guttene går ikke på alt. 
Det var egentlig bare en liten forklaring hvorfor innleggene kommer 
mer sjeldent, men finn meg gjerne på Instagram, der er jeg mer aktiv.




"The fox" har forresten sneket seg inn her hjemme også, både i form av sang og dans
og jeg har også fått meg den søteste reveputen ♥ den er så søt ♥

Har også nettopp kommet hjem fra en aldri så liten langweekend 
i London med våre to eldste gutter. Vi har kost oss en hel 
haug og jeg har satt utrolig stor pris på alenetiden med dem, 
selv om jeg har savnet småtrollene hjemme som forresten
ikke er fullt så små lenger, men faktisk 5 og 6 år.

Uten å love for mye nå så satser jeg på litt bilder fra London turen imorgen,
men det kan godt hende det blir en gang iløpet av uken. 

Fin mandagskveld !!!

6 kommentarer:

  1. Koselig å høre fra deg igjen!!:)
    Skjønner veldig godt at det ikke alltid blir tid til blogging når det går i ett for deg hele dagen:)
    Selv er våre barn flyttet ut av redet så da blir det mer egentid:)
    Så gøy med Londontur!!
    Nå er det ca 25 år siden sist jeg var der og tror nok det er den byen som står for tur nå:)
    Ønsker deg ei fin uke!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Så herlig med ein tur til London,der var eg for 15 år siden så kanskje på tide med ein ny tur?
    Veit alt om kor travelt det kan være,gleder meg faktisk til minstemor begynner på skule for då er dei ein plass igrunn:)

    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei søte du!
    Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*


    Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
    Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
    Stoor klem

    SvarSlett
  4. Viktig å la seg få ha blogg pauser når en trenger det, skal bare være til kos:)
    Hadde jeg jobbet 100% hadde ikke JEG blogget tror jeg.. Travelt med alle disse ungene ;)
    Herlig revepute, de er så fine dyr<3
    Klem

    SvarSlett
  5. Barn tar tid:))
    Men tiden går så alt for fort, så kos deg ♥
    Innleggene får komme når du har tid og lyst, sånn er det bare:)

    SvarSlett
  6. javel!
    Kor blir det av bildene fra London? :D
    Eg galglede meg jo til å se de!
    og Halloweenfesten til Benjamin håpe eg òg du skal lage et innlegg om!
    Ha en super dag! håpe me snart sees igjen :)

    SvarSlett