tirsdag 12. november 2013

langweekend til London

Vi var nylig i London med de to eldste guttene våre. Det var utrolig kjekt å kunne fokusere på de to av guttene vår og gi dem hele oppmerksomheten. I en travel hverdag så er det ikke alltid like lett å finne tid til det. 

Vi var i London like før Halloween så det var en del utstillinger med Halloween som tema. 
Denne utstillingen er fra ett bakeri på vei ned til Picadilly Cirkus.  




Picadilly Cirkus var ett område vi absolutt kunne tenke oss å være lengre i
men det var så mye så og gjøre på kort tid. Det ble til at vi tok en obligatorisk 
rundtur med sightseeing bussen. Litt kjekt synes vi at guttene fikk med seg 
mesteparten av hovedattraksjonene i byen. 




Trafalger Square hadde vi i utgangspunktet tenkt oss ett stopp
men grunnet noe amerikansk fotball event som var i byen ble 
hele området her rigget til med reklamebannere og gjerder. 





Vi var utrolig heldige med været denne helgen som var i slutten av oktober. 
Det var en deilig behagelig temperatur og for det meste oppholdsvær. 

Jeg ser at dette innlegget blir litt vel langt så jeg tror nesten jeg må fortsette med Tower of London, 
London eye og Big Ben en annen dag. Jeg sier en annen dag og ikke imorgen fordi jeg vet ikke når tid jeg får anledning :-)

3 kommentarer:

  1. Så herlig med ein tur til London,så fint det er der og eg skulle virkelig hatt ein tur der,er 15 år siden sist:)

    God natt til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Vi var i London med ungene i mars, og gjør det gjerne igjen:-)
    Ja det er nok å finne på:-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei. Londontur har lenge stått på ønskelista mi. Spennende bilder. Ha en fortsatt fin dag:)

    SvarSlett