tirsdag 28. januar 2014

Black and White

Jeg er egentlig helt klar til å la deilige pastell farger dominere stuen, men prøver 
å vente til det vårnes noe mer. Ikke mye som minner om vår når vinden uler rundt 
hushjørnene, men vi er da tross alt ikke ferdig med januar enda. 

Until then, så er det svart og hvitt her hjemme og jeg er ikke lei i det hele tatt. 



Har nettopp kommet hjem etter å ha hentet guttene på skolen, ganske
forfriskende selv om jeg må innrømme at det ikke fristet mye 
å gå utenfor døren. Nå er det snart leksetid før middagen skal 
begynnes på. Og imorgen har vi bursdag - gutten blir 7 år, Hurra

1 kommentar:

  1. Svart og kvitt er flott men faktisk så har eg lyst å få inn pasteller igjen,Hihi nesten sjokkert over meg sjølv:)
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett