fredag 3. januar 2014

Nyttårsaften 2014

Til vanlig går jeg egentlig berserk med kameraet, men utrolig nok ikke denne nyttårsaften. En superkoselig kveld med gode venner og oppskyting av raketter beskriver vår kveld. 





Jeg prøver alltid å få tatt noen fine bilder av alle sammen på slike spesielle anledninger som jul og nyttår, men tiden strekker ikke alltid til og det er heller ikke alltid guttene er like samarbeidsvillige. Skjønner dem jo egentlig godt, hvor gøy kan det være å bli stilt opp for å bli tatt bilde av?



Ett familiebilde ute på nyttårsaften er tradisjon. Men her mangler vi en gutt som ikke synes det er noe særlig med nyttårsaften, blir litt mye lyd og litt skummelt er det jo. Rett før midnatt gikk jeg inn for å være sammen med gutten min og sammen satt vi i vinduet i tv-stuen for  å få med oss fyrverkeriet. 


Ønsker deg ett riktig godt nyttår!

2 kommentarer:

  1. Hei, og riktig godt nytt år Helen ❤
    og tusen takk for koselig ord på
    bloggen min :) Godt å være tilbake
    og veldig kjekt å titte inn her igjen
    også ❤ Kjekke gutter du har, fin
    gjeng :) Ønsker deg et riktig godt
    nytt år og en fin, fin helg :)
    - klem fra Mette -

    SvarSlett
  2. godt nyttår til deg og tusen takk for koselig kommentar!
    Jeg må bare si det, du ser ut som storesøsteren til barna dine! tenk å holde seg så godt da og ha fire barn, WOW!
    Ha en fin uke:)
    Klem Cathrine

    SvarSlett