tirsdag 4. januar 2011

Flotte dekorative lys

2 av de flotte stearinlysene jeg viser her
har jeg fått av min søte svigerinne
på Karmøy og det siste har jeg fått
fra min fantastiske venninne Wenche,
som har denne flotte bloggen .
Jeg må også nevne at denne herlige
teboksen fikk jeg av henne til jul, den
er jo bare helt nydelig ♥





Meningen var jo faktisk at jeg skulle lage

slike flotte lys som gave til de ansatte i

barnehagen men plustelig var det jul

og jeg var ikke engang begynt.

Bedre lykke neste år?

eller kanskje jeg kan lage ett fint påskelys istedenfor?

5 kommentarer:

  1. Å så fine gaver:) Likte alt (samme stil/smak:))
    Hyggelig å titte innom her:) Godt nytt (blogg) år!! Smil fra Lise

    SvarSlett
  2. Nydelige lys og lekker teboks! Sånne gaver liker vi:-)

    SvarSlett
  3. Sånne lys må jeg lære meg og lage, de er så flotte!

    SvarSlett
  4. Vi får ta oss en kveld Helen å lage, det er kjempe enkelt...Har jeg fortalt hvor mange sommerfugler jeg har i magen? Og de kommer til å være der en lang stund til :D Gleder meg sykt å reise med deg♥

    Gla i deg♥ Wenche♥

    SvarSlett
  5. Hei på deg, jeg har en artig utfordring til deg inne på bloggen min .... en god gammeldags putekrig...... tar du den ;O)

    SvarSlett