torsdag 13. januar 2011

Jeg er klar

imorgen inntar jeg København.

Gleder meg masse til å gå i koselige københavn,
de små smugene, nyte stemmningen og bare sette
meg ned på en kafe og se på livet. Ikke minst
gleder jeg meg til å hente tonnevis med
inspirasjon fra flotte danske designere.



Meningen er at jeg ikke skal shoppe
noe særlig. men, jeg har tatt med meg
stor koffert, bare sånn itilfelle hihihi




bilder lånt hos House Doctor


Ønsker dere en fortsatt fortreffelig flott torsdagskveld.

Jeg kjenner jeg har sommerfugler i magen

og gleder meg masse til en helg i flotte København.

Klem Helen



4 kommentarer:

  1. God tur :)
    Kos deg masse..
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Sååå heldig, København er bare så fantastisk. Ett skår i gleden er at jeg alltid er mange tusen fattigere når jeg kommer hjem:-)

    Kos deg masse

    Klem Agnes

    SvarSlett
  3. Juhuuuuu! Så heldig du er! Håper du koser deg MASSE! Stor klem

    SvarSlett
  4. Å så herlig! Jeg gleder meg til å lese om hvordan dere hadde det! Jeg var jo der i desember og nøt hvert eneste sekund. Helt klart min favoritt by i Norden:)

    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett