mandag 17. januar 2011

Jeg angrer

...... på at jeg ikke kjøpte denne utrolig kule vasen fra Kahler.
Tenk, den kunne vært min nå.

På Illum hadde de Fiducia vasen fra Kahler til halv pris,
og dum som jeg var slo jeg ikke til.

For å være helt ærlig så kunne jeg kjøpt den, men

utrolig nok var jeg litt fornuftig. Jeg drar jo faktisk

til New York om 2 mnd og må spare penger.


Men se ikke bort fra om at dersom noen tilfeldigvis

skal til Køben at jeg slenger inn en forespørsel om noen

vil være så snille å kjøpe den for meg. Hvis ikke så har

jeg bursdag til sommeren, ønske ønske ♥

Jeg har forresten hatt en superkjekk helg i København

som jeg skrive litt mer om senere. Jeg har 4 stk

febersyke gutter som jeg må ta meg av, stakkars

skjønnassene mine. Min lille B er på 4 dagen med feber.

Hvor lenge skal dette vare?

5 kommentarer:

  1. Du må spare til New York, vasene kan du ønske deg til burdagen din :)

    Stakkar guttene mine!

    SvarSlett
  2. Stakkar guttene!! Håper de blir friske fort!

    Super koselig og kjekk helg forresten!

    klem på deg! Annichen

    SvarSlett
  3. Den vasen er høyt oppe på min ønskeliste også! Utrolig stilig!! Den står utstilt i en butikk her i byen,i vinduet, og jg får lyst å kjøpe den hver gang jg går forbi! Men den koster jo endel da, så foreløpig drømmer jg bare om den!! Good bedring til gutta! Håper de snart er på beina igjen! God klem til deg

    SvarSlett
  4. Kjekt du hadde en fin helg..
    Og masse god bedring til guttene..stakkars små !!

    Klem Martha.

    SvarSlett
  5. Halv pris... *sukk* Jeg hadde definitivt ikke klart å gå forbi. De er så fiiiiine.♥
    God bedring til guttene dine.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett