onsdag 5. januar 2011

Utsikten fra kjøkkenvinduet

Vi har flott natur omtrent utenfor døren.
Fra kjøkkenvinduet vårt har vi denne fantastiske utsikten,
og det er ekstra nydelig nå på vinteren når snøen har lagt seg
som ett mykt teppe over det flotte landskapet. Vi pleier
å gå på tur til fjellet dere ser i bakgrunnen.



Idag har jeg hatt min ukentlige fridag
og jeg har tatt en skikkelig omgang på
rommet til guttene. De var så glade og
fornøyde da de kom hjem og faktisk kunne
se gulvet hehe. Det varer ikke lenge men
jeg nyter det de få timene det ser rent og pent ut.

Ha en fin onsdagskveld videre

KLem Helen

4 kommentarer:

  1. Godt å høre at det ikke bare er hos oss det rotes veldig på gutterommene! I morra skal jg ta en ordentlig shining hos dem!! Uansett hvordan jg rydder og ordner synes jg alltid det blir kaos m engang på gutterommene!!hva slags system på leker etc har du? Ha en topp dag imorra! Klem

    SvarSlett
  2. Oj oj shopping i New York, ja da hadde jeg også holdt meg laaangt unna butikkene her hjemme:-) Misunner deg, hadde ikke vært feil med en tur dit, men du vet den tiden er ikke alltid like enkel. Alt til sin tid, er det ikke slik det heter hi hi.

    Ha en god kveld

    Klem Agnes

    SvarSlett
  3. Heisann!
    For en nydelig utsikt! Det er pent når snøen pryder bakken!

    tusen takk for bursdagshilsen :) Ønsker deg en fin fredag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Hei kjære Helen ! ♥

    Vinter og natur er vakkert, fin utsikt dere har. :)

    Tusen takk for gode og fine ord, det varmer skal du vite. ♥

    Et riktig godt nytt år ønskes deg og dine. Gleder meg til å følge deg videre i 2011. :)

    Håper helgen er god og fin. ♥

    Stor klem fra Anette ♥

    SvarSlett