tirsdag 6. desember 2011

6.desember

Guttene er nesten storfornøyde med pakkekalenderen og nedtellingen er startet for lenge siden.
Adventstaken og stjerne i vinduet er på plass.
Idag har esker med julepynt funnet veien ned fra loftet.

Jeg hadde veldig lyst på en fin hvit jul.
Ute ser det ut som om jeg får ønsket mitt oppfylt,
men når jeg titter i eskene  ser det ganske rødt ut.

I helgen var jeg i Aberdeen med ei  god venninne og arbeidskollega, og der
var julen i mange farger, pick your favourite....






Dagen er snart over for min del og jeg har vært supereffektiv. Ikke bare har jeg ryddet og vasket, jeg har fått pyntet litt mer til jul og faktisk bakt litt julekaker. Ikke verst hva man får gjort på en fridag:-)

God tirsdagskveld ønskes dere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar