torsdag 8. desember 2011

Aberdeen ♥

Forrige fredag våknet jeg og min kjære venninne Siren på det flotte Doubletree by Hilton ved stranden. Flotte rom, god frokost, hyggelig betjening og en super beliggenhet for en kjærestetur eller venninnetur. Her har de også en egen spa avdeling hvor du også kan få Minx negler som er en  type folie som gjør at lakken verker flasser eller fliser  og den varer i opptil 2 uker.



De to andre nettene bodde vi på Micasa som er ett leilighets hotell med super beliggenhet midt i sentrum. Rommene er kjempefine og også her er betjeningen hyggelig. Det eneste jeg kan utsette er at frokosten er ganske tragisk dersom du er som meg,  og synes at frokosten er noe av det beste med ett hotellopphold. Du får en pose med frokostblanding, en tørr croissant og en yoghurt og noe å drikke.


Turen var knallbra med masse kos, vin og shopping. Fikk unna litt julegaver og selvsagt annet dill fikk bli med hjem. Aberdeen var som vanlig pyntet masse til jul.







Neste tur er julebord i København med nyttårssalg, gleder meg masse :-)

4 kommentarer:

  1. Åååå, det hørtes deilig ut med en skikkelig jentetur. Jeg trenger det nå;) Skal bare få ut bebisen i magen:)

    Ha en herlig helg, Helen:)

    SvarSlett
  2. Åhhh ser helt fantastisk ut:-)) herlig å lade batteriene før jul med masse kos og juleshopping. Er det Siren du har med deg? Husker henne fra tiden jeg hadde butikken;-)
    Ha en god helg, her blåser vi bort.

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig med tur!
    Ha en super helg!
    Klem E

    SvarSlett
  4. Så gøy å treffe deg igjen i bloggverden! Tur til Aberdeen ga meg flashback til tiden vi arbeidet sammen :) Håper alt står bra til. Jeg popper inn på bloggen din i ny og ne og sjekker ståa ;)

    SvarSlett