tirsdag 20. desember 2011

bursdagsfeiring

Christopher sin 10-årsdag ble feiret 4.søndag i advent og vi det kjempekoselig. Gjestene våre ble servert kaffe og kaker. Min fantastisk snille søster hjalp meg med kakebakingen. Ellers når vi har bursdagsfeiringer med familie serverer vi både noe å spise itillegg til kaker men denne gangen ble det ikke det.
denne fantastiske kaken har jeg laget etter Manuela sin oppskrift, dersom du ikke har boken hennes må jeg bare på det sterkeste anbefale deg å kjøpe den.
min kjære snille svigermor har laget denne alltid like gode "verdens beste", alltid en hit.
Og min snille søte søster har laget denne sinnsykt gode Oreokaken, nam nam. Tenk at idag er det kun 4 dager til jul, og kanskje om vi er virkelig heldige så får vi en nydelig hvit jul. Snøen har ivertfall lavet nedpå her i Stavanger, får bare håpe det holder seg.

2 kommentarer:

  1. Så gode ut disse kakene;) Ses innom hos meg?

    SvarSlett
  2. Ååå, det så ut som noen fantastisk gode kaker! Her skal Felix få et eget lite plastikktre for å ha på rommet sitt hvor han skal få henge all 'sin' julepynt på;) Både mor og sønn fornøyd;) bare et tips:)

    ha en riktig god jul, Helen:)

    SvarSlett