torsdag 4. oktober 2012

fotobok fra Egypt

Jeg har lenge tenkt at jeg skal lage fotoalbum på nett fra feriene våre. I over ett år har jeg holdt på inne på Fotoknudsen for å lage ett album fra ferien vår i Egypt i 2008. Jeg har jobbet med dette på kveldstid etter at ungene har lagt seg og selv da har jeg ikke alltid tatt tid. 

Men nå, etter mangfoldige timer med redigering og prøving og feiling ble det endelig ferdig,  og jeg er kjempefornøyd. 







Dette er en utrolig kjekk måte å gjenoppleve ferien på. Guttene synes det er kjempegøy å bla i albumet, og innimellom er det lagt inn små tekster med info fra turen, både hva vi gjorde og ting som skjedde. Veldig veldig gøy nå i ettertid. Anbefales på det sterkeste. 

Jeg har her testet ut Fotoknudsen men vet at flere andre av fotobutikkene på nett har disse bøkene. Nå da jeg bestilte var jeg også heldig og fikk fotoboken til halv pris. Neste tur som skal foreviges i album er Tyrkia 2009.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar