mandag 10. desember 2012

10.desember - nedtellingen er godt igang

Om nøyaktig to uker er det julaften, og nedtellingen er godt igang. Ikke bare har vi hatt nedtelling til selve julaften men om to dager fyller vår flotte eldste gutt 11 år, og iløpet av 6 dager skal  han feire bursdagen med klassen og vi skal ha familieselskap for han.


Nå som det kun er 14 dager igjen til jul så har julen såvidt begynt å snike seg inn i heimen. 


Guttene synes at det er altfor lite pynt og jeg må nok innrømme at jeg nesten synes det selv også. Problemet er at pynten jeg har vil jeg egentlig ikke pynte med, men frem må den nok etterhvert.


Det er lite nytt som har kommet i hus men satser på at butikkene snart begynner med 50% på julepynten, det hadde ikke vært feil. Imorgen skal jeg være med på juleverksted på skolen, det skal bli koselig og guttene synes det er veldig kjekt at jeg skal være med. 



3 kommentarer:

  1. Ikke all julepynt som kommer frem her heller, blir rett og slett cheesy til slutt;)
    Men ny pynt er jo bare kjekt å kjøpe inn:))
    Lykke til!

    Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  2. Tiden flyr. Og jeg liker egentlig bedre selve adventstiden enn julaften.
    Ventetiden, da vi går og pynter og er i julestemning, fin tid. Så fine trollhassel du har som pynt. Pepperkakebaking har du også fått unnagjort :-) Da tenker jeg det er julestemning hos deg også! liker bloggen din, la meg til som følger hos deg :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefint Helen!
    Glede meg masse til jul hos dåkk.
    Syntes alltid du pynte kjempefint!

    SvarSlett