lørdag 29. desember 2012

Julaften 2012

spenningen og den gode ventetiden frem til julaften er nå over. 



Det har vært en fin måned med spenning som toppet seg maks på julaften.
 Den ble iår feiret sammen med min familie med nydelig kalkun
 ala mamma'n min. Etter maten forflyttet vi oss til nabohuset, hjem til oss.  


Vi var en god gjeng på godt over 20 stk, 
hvorav 9 stk var mellom alderen 0-11 år. 
Det forklarer kanskje pakkehaugen på bildene. 
Det tok sine timer, en fin  blanding av lettere kaos og kos.


Nissen kom også, til stor glede for noen og litt bekymring hos andre. 


Mye pakker betyr også mye papir og esker. 
Det kan vel kanskje ikke kalles for rot på julaften?



Ganske utrolig at julaften allerede er over. Vi forbereder oss til denne dagen så lenge med både julebakst, handling av gaver, pynting av hus og hjem og andre koselige ting som juleverksted og avslutninger både på skole og i barnehager. Det har vært en superkoselig tid, men kjenner nå at jeg er klar til å ta fatt på det nye året. 

Denne romjulen har jeg hatt fri og allerede 2.juledag kastet jeg ut juletreet, men kun fordi det drysset så ekstremt mye. Jeg har også tatt fatt på enda en ting som jeg har snakket om,  og tenkt på veldig lenge, nemlig oppussing av stuen og kan tro jeg er spent. Mer om dette kanskje allerede imorgen. 

2 kommentarer:

  1. Så koselig det så ut:-)
    Solid pakkehaug! Tenker det tok tid å jobbe seg gjennom den, ja...

    Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselige bilder!!
    Lett og se at dere har hatt en fin jul:)
    Og FOR en pakkehaug ja, hehe:))

    Ønsker deg og dine en flott nyttårsfeiring, og et godt nytt år!
    Gleder meg til og følge den fine bloggen din også i 2013 ♥

    SvarSlett