fredag 26. februar 2010

gangen

Vi hadde engang en knøttliten gang som vi forstørret ganske bra da vi rev ned veggen til ett soverom vi hadde. Resultatet er en stor flott gang som vi er meget stolte over. Det mangler litt maling på noen lister og fixing av trappetrinnene, jeg viser derfor bare litt av gangen. Når det gjelder trappetrinnene var planen først å pusse dem ned for så å male dem hvite. Det ble ett litt for stort prosjekt da det er tidkrevende og det er altfor mye hakk i trinnene. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva om skal være i trinnene, om jeg skal kjøpe hvit laminat slik at det blir helhet med veggen og rekkverket, eller om jeg skal kjøpe merbaufarvet laminat som passer gulvet i stuen. Problemet med det merbaufarvede er at vi mest sannsynligvis ikke får den samme farvenyansen ???



bildene som sees er sykehusbildene av de 4 guttene våre, derav bloggnavnet helen og gutta hihihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar