lørdag 13. februar 2010

Risør

Jeg har lenge hatt lyst til å pusse opp rommene til guttene. Idag fant jeg ut at jeg skulle kjøpe maling til rommet til de 2 minste. Fargen Risør har jeg hørt så utrolig mye postivt om at jeg bestemte meg for å kjøpe en 3 liters dunk (som jeg vet er altfor lite til å male rommet hele rommet med) uten å se farveprøven. Jeg har sett for meg den nydeligste blåfargen mot hvite møbler. Fy søren så skuffet jeg ble. Jeg burde ha lært etter utallige bomkjøp på malingsfronten. Jeg begynte å male nå ikveld og fargen var omtrent like kjedelig som den som vi allerede har. En farge som jeg var meget godt fornøyd med da rommet ble malt for ca 3-4 år siden. Det var nesten ikke forkjell på veggen, kanskje det ser bedre ut i dagslys men jeg har allerede bestemt meg for at nå skal jeg kjøpe fargen Chi, som jeg har forstått er den nye eggeskallhvite fargen.

3 kommentarer:

  1. Fy deg Helen. Tenk å overkjøre guttene på den måten. Du vet jo at de ønsker seg en vegg med grønne kamuflasjefarger, to vegger med bambustapet, og en vegg til å rable på.
    Så kan du heller bruke Risør for å få himmeleffekt i taket, og lage noen lekre skyer med Chi

    SvarSlett
  2. Fikk litt dårlig samvittighet for forrige kommentar. Her er litt førstehjelp http://interiordec.about.com/od/boysrooms/a/boyroomessentia.htm

    SvarSlett
  3. Å så kjipt, men du er så flinke som sette igang å gjør tingå...her i huset lar eg det bare gå, orke ikkje å setta i gang.

    SvarSlett