søndag 21. februar 2010

nytt til kjøkkenet

Jeg har vært på Kremmerhuset og shoppet litt. Der fikk jeg tak i denne søte hyllen til kun nok99,- synes nesten det var ett kupp. Jeg shoppet også disse røffe bokstavene til kun nok29 pr bokstav. Planen min var at dette skulle henge i gangen og at knaggene skulle brukes til å henge nøklene. Dette ble utprøvd og funket heller dårlig.






Nå henger hyllen på kjøkkenet og jeg er kjempefornøyd med plasseringen der. Det eneste er at jeg ikke har bestemt meg helt for hva som skal henge på knaggene. Foreløpig henger noen krus som guttene har laget, synes det ble ganske så fint.




ser også at gipsankrene etter hyllen som før hang her viser ganske godt. Jeg begynnte å ymte frempå til min kjære at vi kanskje skulle vurdere å male/tapetsere stue og kjøkken (som er i ett). Denne ideen ble heller dårlig mottatt

Ellers har jeg også vært på Søstrene Grene og jeg kom selvfølgelig ikke tomhendt derifra. Skal legge ut bildene fra den shoppingturen senere, først er det en del ting som må gjøres på vårt soverom før det kan vises frem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar