fredag 16. juli 2010

endelig ferie

Da erdet endelig ferie, den har vært etterlengtet ♥ Tror nesten jeg skal starte dagen med litt te ute i hagen og bare nyte stillheten. Det er jo faktisk sol og opphold. Til de av dere som lurte på hvordan det gikk med tannverken min, så må jeg faktisk rotfylle :-(




Er egentlig litt usikker på hva vi skal gjøre resten av dagen.Meningen var at vi skulle til Kongeparken men vi drar til sørlandet imorgen og skal i Dyreparken på tirsdag om det er fint vær. Tror nesten vi skal spare Kongeparken til senere i ferien, det kan bli litt mye å gjøre alt det gøye første dag i ferien. Da var det bare å overtale guttene til å kanskje gå på stranden istedenfor. Kjenner jeg gruer meg litt til å dra med 4 gutter på stranden, alene. Min kjære er igjen hjemme, vi har så altfor mye vi skulle gjort som vi ikke har gjort pga dårlig vær.





ønsker dere som titter innom her på morgenkvisten en fantastisk dag. Håper den fortsetter å være skyfri med blå himmel og sol ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar