mandag 5. juli 2010

Newcastle

Denne fantastiske shoppingbyen ble oppdaget da jeg for ca 12 år siden begynte hos Color Line på vestlandet. Jeg jobbet på kontoret i Stavanger, og hadde derfor en del med Newcastle båten å gjøre. Det ble ett par turer i året med båten til Newcastle, jeg trosset storm, høye bølger og oppkast og kvalme, alt for litt shopping i Newcastle. Vi ble senere solgt til Fjord Line, og deretter til DFDS, og til slutt ble hele ruten lagt ned i slutten av 2007. Jeg var en av gjestene ombord på denne turen, min aller siste tur til shoppingparadiset Newcastle.

Nå skal jeg faktisk avgårde igjen, ikke med båt men med fly, så om nøyaktig 4 uker er jeg tilbake til gamle shoppingtrakter. Jeg har bestillt billetter til Christopher (min eldste) og meg, og vi drar sammen med blant andre mine foreldre og min søster. Min kjære blir igjen hjemme med våre 3 minste.

Jeg gleder meg helt vilt, skal bli kos å shoppe på Rebel Rebel, Quiz Clothing, Internationale,
New Look, Miss Selfridge, Top Shop , Jane Norman for å nevne noen .

Det blir selvsagt ikke bare shopping da jeg har en ni-åring med meg, vi må nok utforske området på litt andre måter men jeg gleder meg. Det skal bli godt med litt kvalitetstid bare meg og han, det blir ytterst sjelden tid til det hjemme.

Satser også på å få med meg litt Cath Kidston hjem, det er jammen bra å ha de ekstra kiloene til Christopher hehehe

Nå skal jeg drømme meg videre i Newcastle verden,må inn og surfe litt, snakkes senere


Klem Helen

1 kommentar:

  1. Så herrlig med Newcastle tur!

    Håper dere blir å kose dere masse!!

    Klem!

    SvarSlett