fredag 11. mars 2011

Fremgang

I hele går jobbet min flinke mann med å hogge
seg gjennom betongveggen for å lage større
åpning til ett større vindu.


Han har holdt på med dette i over lengre tid
men det er en tykk betong og med ett par
timer på kveldstid så tar det sin tid.



Omsider kom han seg gjennom igår
og fikk satt vinduet på plass.
Helt fantastisk. Da er vi ett
skritt nærmere til
ett ferdig barnerom.


Nå er hele huset støvbelagt men jeg
fikk vasket en del i stuen igår,
men fremdeles gjenstår masse.
Hele gangen er ett eneste rot
og selve rommet som skal bli nytt
tør jeg ikke tenke på en gang.
Dessverre så gjorde ikke min ellers
så flinke mann som vi hadde avtalt,
han dekket ikke møblene og gulvet
med plastikk. Det betyr at det
er masse ekstra arbeid, veldig kjedelig.

Nå skal jeg hive meg rundt med vaskingen, og senere idag kommer

svigermor for å hjelpe til.

Her snør det som bare det, hadde egentlig hele vårfølelsen i gang

men den forsvant fort når jeg ser ut vinduet hihihi.

Klem Helen

1 kommentar:

  1. Her i det Blå huset holder vi også på å skifte vinduene i stua. Siden dette opprinnelig var ett elementhus har vi også betongvegger - å ja det støver noe så inni hampen. Men heldigvis 1 vindu igjen så er det gjort:-)
    Ha en god dag og helg

    Klem

    SvarSlett