torsdag 31. mars 2011

New York ♥♥♥

Ett år er gått siden sist jeg var i New York.


Det var min første tur til statene,

men det var absolutt ikke min siste,


Nå i mars dro jeg avgårde igjen med min bestevenninne.


Kofferten var omtrent tom.


Her skulle det shoppes.


Det ble selvsagt en god kombinasjon av sightseeing og shopping.


Jeg bare elsker denne byen, det går bare aldri ann å gå lei


Masse folk, masse lyd og lys, masse å se,

masse spennende og annerledes og ikke

minst billig shopping.

Det ble tid til en runde på den omtrent obligatoriske sightseeingbussen,

Premium Outlet som ligger ca en time fra sentrum,

Ground Zero og outlet'en Century 21,

Times Sqaure selvsagt, Wall Street,

Macys, Victorias Secret, Central Park.


Jeg har bare så lyst å vise alle bildene fra turen men må begrense meg litt hihihi


Derfor sier jeg bare .... to be continued ......

6 kommentarer:

  1. Heldiggris, heldiggris!!! Så helt fantastisk ut, skulle gjerne vært i dine sko hi hi. Har vært over there 2 ganger, men da i Orlando. Kanskje NY nestegang?

    Godnattklemmer herfra

    SvarSlett
  2. Å så heldig du er.
    Dit har jeg også lyst å dra..
    Ha en herlig dag.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder:) Har også lyst til å reise til NY. Har vært i Los Angles jeg da:) Veldig spennende det og:)

    Ønsker deg en super fredag:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentar hos meg (da vi var på ferie i USA) Endelig er det "litt" Vår i nord!
    NY er HELT fantastisk! Kos deg masse!!
    Ha en super helg! Hilsen Lise ps: alltid koselig å titte innom deg:)

    SvarSlett
  5. Heisann:)
    Heldige du - new York er jo bare en helt fantastisk by fylt med kontraster. Har vært der, men det begynner å bli noen år siden nå. Så mange flott bilder du har delt med oss:)

    Ønsker deg en finfin søndagskveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett