onsdag 9. mars 2011

hotellferie

Det er vinterferie og det har vært 3 dager på jobb

og nå venter 2 dager fri. Det skal bli herlig.



Min eldste gutt og jeg har værthotell ferie



i vår egen by Stavanger, kun vi to.



vi nyter hotellivet på Skagen Brygge Hotell.








Min kjære mann er hjemme med våre 3 yngste.


Det blir kvalitetstid, bare meg og min flotte Christopher.




Vi har vært og handlet inn smågodt, chips og annet digg.


Vi hadde oss en liten runde i stavanger by men det meste


var stengt da vi kom hit. Vi tok oss en runde med bowling


og han knuste meg, hehe.


Idag har vi vært på kino og ta oss en liten byrunde.


Spørs om det ikke drypper en ting eller to til både han og meg.


Kan ikke ta helt av når New York venter neste uke.




Utrolig nok glemte jeg fotoapparat så jeg er ganske sur


for det. Men Christopher sa at de de beste minnene gjemmer


man inni oss ♥ og det har han helt rett i, de beste minnene


blir som kjære skatter i våre hjerter.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar